Інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного мислення)

Міністерство культури та стратегічних комунікацій України повідомляє, що в Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного мислення) (далі – ініціатива Tryangle), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички. У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів: чи є джерело надійним; чи новина справді важлива для вас; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.
Кампанія вже охопила понад 1,7 млн українців.
Інформаційна кампанія покликана підкреслити важливість упорядкування та очищення інформаційного простору батьків і дітей через свідому взаємодію з інформацією.
У сучасному світі діти постійно стикаються з інформацією — корисною чи шкідливою. Ця кампанія допомагає батькам і дітям навчитися критично мислити, ставити запитання та ухвалювати обґрунтовані рішення щодо того, що вони бачать у мережі або чують від інших людей.
Ми створили добірку коротких цікавих матеріалів, якими можна користовуватися для розмов із дітьми, а також заохочувати до роздумів і допомагати сім'ям формувати здорові звички споживання інформації.




