Податкова інформує
Запит на витяг з Реєстру неприбуткових організацій зручніше замовити в Електронному кабінеті
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує про декілька способів подання запиту на отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (за формою згідно з додатком 3).
Зокрема, представник неприбуткової організації чи уповноважена особа може подати особисто або надіслати його поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку неприбуткової організації.
У запиті слід заповнити усі розділи форми, а також зазначити код неприбуткової організації згідно з ЄДРПОУ, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі. Запит має бути підписаний керівником або особою, яка має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Подати запит неприбуткові організації можуть також засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Контролюючий орган на запит неприбуткової організації протягом 3 робочих днів безоплатно надає витяг з Реєстру за формою згідно з додатком 4, який містить відомості про неприбуткову організацію, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі. Витяг містить відомості з Реєстру, актуальні на дату та час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру в частині відомостей, що стосуються зазначеної неприбуткової організації.
Витяг з Реєстру або повідомлення надсилається поштою за адресою платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.
З-поміж названих способів найзручнішим є направлення Запиту до органу ДПС в Електронному кабінеті платника, у режимі «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету. Запит за встановленою формою надсилається у форматі pdf (обмеження 5 МБ) разом із супровідним листом. Датою подання Запиту із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автору електронного листа буде повідомлено вхідний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у підрежимі «Вихідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитися в розділі 102.04 загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщено за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».
Пресслужба Головного управління
ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі
Звітність з податку на додану вартість подаватиметься
за спрощеною формою
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує про те, що наказом Міністерства фінансів України від 21.10.2021 № 555 затверджено форми спрощеної податкової декларації з податку на додану вартість та уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість до спрощеної податкової декларації у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок.
Відповідно до затвердженого цим же наказом порядку заповнення і подання спрощеної податкової звітності з податку на додану вартість звітний (податковий) період дорівнює одному календарному кварталу.
Декларація подається в електронній формі протягом 40 календарних днів особою-нерезидентом, зареєстрованою як платник податку на додану вартість, або представником нерезидента, якого електронно дистанційно ідентифіковано, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду.
Нерезиденти мають звітувати за новою декларацією з 2022 року. Звітний (податковий) період дорівнює одному календарному кварталу.
Іноземні компанії, які постачають українцям електронні послуги, зобов'язані зареєструватися платниками ПДВ за спрощеною процедурою через спеціальний електронний сервіс, якщо загальна сума від здійснення відповідних операцій перевищує 1 млн грн на рік.
Наказ набирає чинності з 01 січня 2022 року.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».
Пресслужба Головного управління
ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі
ФОП, який здійснює роздрібний продаж товарів в магазині на території ринку, не може бути платником єдиного податку І групи
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що відповідно до п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України до першої групи платників єдиного податку відносяться фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.
Згідно з п. 1.8 Інструкції щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 12-торг «Про наявність і використання торгової мережі на ринках та реалізацію сільськогосподарської продукції на них», затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 26.07.2005 № 209 зі змінами та доповненнями, торгове місце – площа, відведена для розміщення необхідного для торгівлі інвентарю (вагів, лотків тощо) та здійснення продажу продукції з прилавків (столів), транспортних засобів, причепів, візків (у тому числі ручних), у контейнерах, кіосках, палатках тощо. До торгових місць на ринках не належать магазини та об’єкти ресторанного господарства.
Отже, фізична особа – підприємець, яка здійснює роздрібний продаж товарів в магазині, що розташований на території ринку, не може бути платником єдиного податку першої групи.
Із зазначеною інформацією можна ознайомитися в розділі 107.01.01 загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщено за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.
Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».
|
ППресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі |
За несвоєчасну сплату розстрочених сум податкового боргу передбачена відповідальність
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує, що відповідно до п. п. 100.12.2 п. 100.12 ст. 100 Податкового кодексу України у разі порушення платником податків умов погашення розстроченого грошового зобов’язання чи податкового боргу або відстроченого грошового зобов’язання чи податкового боргу, договори про розстрочення (відстрочення) можуть бути достроково розірвані з ініціативи контролюючого органу.
Пунктом 4.6 Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574, визначено, що з дня, наступного за днем розірвання договору, на розстрочені (відстрочені) суми, що залишились не сплаченими, нараховуються пеня та штраф у розмірах, передбачених Податковим кодексом України.
Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитися в розділі 128.13 загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщено за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.
Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».
Пресслужба Головного управління
ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі
Які суб’єкти господарювання зобов’язані вести облік товарних запасів?
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомляє щодо ведення обліку товарних запасів.
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку. Це передбачено п. 12 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями.
При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати контролюючим органам під час проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), які підтверджують облік та походження товарів, що на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об’єкті).
Такі вимоги не поширюються на ФОП, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).
Детальніше із зазначеною інформацією можна ознайомитися в розділі 109.02 загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщено за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».
Пресслужба Головного управління
ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі