Горностаївська громада
Херсонська область, Каховський район

Послуга Дія.QR

Дата: 08.12.2021 14:45
Кількість переглядів: 683

Фото без опису

Послуга Дія.QR

Міністерством цифрової трансформації України (далі- Мінцифри) запроваджено послугу Дія.QR (https://diia.gov.ua/services/diyaqr), яка дозволяє безкоштовно створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на свою електронну пошту.

Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн-ресурсах заборонено.

Послугу може отримати:

  • навчальні та медичні заклади;

— малий та середній бізнес;

— громадські організації;

— органи державної влади;

— органи місцевого самоврядування, у тому числі відділи ЦНАП.

 

Задля отримання QR-кодів онлайн необхідно:

1. Зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті на Порталі Дія (diia.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) керівника юридичної особи чи фізичної особи-підприємця.

2. Ознайомитись з умовами публічної оферти. Перевірити коректність своїх даних у Заяві про приєднання, оновити їх, за необхідності, у профілі користувача.

Підписати заяву КЕП керівника юридичної особи чи фізичної особи-підприємця.

Зверніть увагу: створити Дія.QR може лише керівник юридичної особи або фізична особа-підприємець.

3. Заповнити дані про відділення, в яких запитуватимуть копії цифрових документів.

4. Заповнити дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Обрати перелік необхідних копій документів.

Зверніть увагу:

  • Організація може запитувати копії документів тільки у разі законних підстав на обробку/збереження таких персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
  • Вам потрібно вказати коректну й зрозумілу назву послуги, тому що користувачі бачитимуть її при підтвердженні запиту на копії цифрових документів. 
  • Якщо вам потрібен однаковий пакет копій цифрових документів для декількох послуг, ви можете вказати їхні назви через кому.
  • Укладення договору/реєстрація клієнта/ідентифікація не є назвами послуг.

 

5. Перейти до розділу Мій бізнес — Мої Дія.QR та завантажити коди.

6. Розмістити QR-коди в доступному для сканування місці.

7. Отримувати  копії цифрових документів на вказану пошту відділення.

 

Зверніть увагу:

  • Кожен QR-код створюється під конкретну послугу, що надається користувачеві, та містить запит на певний перелік документів. Якщо вам потрібні копії різного переліку документів — ви можете створити окремий QR для кожного. 
  • Один QR-код може розміщуватися лише за однією адресою або інтернет-посиланням. Якщо ви хочете розмістити QR-код у декількох місцях — вам потрібно створити окремі коди для кожного відділення.
  • В кожному відділенні для послуг, де потрібен різний перелік документів, необхідно створити окремі QR. Якщо в одному відділенні вам потрібно запитувати однаковий перелік документів для кількох послуг — ви можете створити для них один QR-код. 
  • Якщо було змінено адресу установи надання послуг, то потрібно змінити QR-код.  QR-код містить інформацію, зокрема, про адресу надання послуг. У такому разі користувач при підтвердженні запиту побачить розбіжність та може скасувати запит.
  • Термін дії QR-коду 180 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий.

 

Послуга Дія.QR працює наступним чином:

1. Ви розміщуєте QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Його можна роздрукувати чи розмістити на екрані. Головне, щоб до нього був швидкий доступ.

2. Користувач зчитує QR-код, щоб поділитись цифровою копією. Сканер QR-кодів розміщений у правому верхньому куті розділу “Документи” застосунку Дія.

3. У застосунку з'являється запит на підтвердження відправлення копій цифрових документів. Він містить назву, адресу та перелік запитуваних документів.

4. Користувач у Дії підтверджує передачу своїх даних. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу просто потрібно натиснути “Надіслати”.

5. Ви отримуєте копії цифрових документів на email, який вказали при створенні відділення, у форматі PDF та P7S — підписана версія документа. Перевірити підписаний документ (P7S) можна за  посиланням.

Коротке відео: https://www.youtube.com/watch?v=4rPFWWBAkMg

 

Що таке копії цифрових документів?

Копія цифрового документа — відображення в електронному вигляді інформації про вас, яка міститься в державних реєстрах. Така копія, завірена КЕПом Дії, передається отримувачу у pdf-форматі. На ній вказана точна дата створення та назва організації, якій було надіслано таку копію.

 

Які переваги матиме організація, що використовує Дія.QR?

— оптимізація процесу надання послуг; 

— дотримання прав громадян на отримання адміністративної послуги;

— шеринг копій цифрових документів;

— підтвердження особи за декілька секунд;

— швидкий пошук документів у базі даних;

— економія коштів на папір, принтер, зберігання та утилізацію паперових копій.

 

Копії яких документів можна отримати через Дію?

— біометричні паспорти (ID-картка та закордонний паспорт);

— картка платника податків;

— довідка ВПО;

— свідоцтво про народження.

 

Якщо мені потрібна не електронна копія, а роздрукована?

Україна крокує до режиму paperless. Однак якщо ваші бізнес-процеси з якихось причин ще не можуть існувати без паперових копій, ви завжди можете їх роздрукувати. Копії надсилаються на електронну пошту у форматі PDF.

 

Приклади використання організацією Дія.QR

Готель

Послуга: поселення до готелю. Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).

ЦНАП

Послуга: надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування про дохід за формою ОК-7 отримання довідки про місце реєстрації дитини. Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.

Зайнятість

Послуга: прийняття на роботу. Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.

Освіта (ЗВО, ЗСО)

Послуга: вступ до ВНЗ. Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки.

Нерухомість (рієлтори, будівництво)

Послуга: укладання договору оренди нерухомості. Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт.

Комунальна сфера (ЖЕК, ОСББ, газ/вода/електрика, вивіз сміття)

Послуга: укладання договору підключення послуги. Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, РНОКПП.

Медзаклади

Послуга: надання медичних послуг. Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).

 

Як працює валідація (перевірка дійсності документів)?

Документи в Дії мають коди перевірки (QR-код та штрихкод), які генеруються під час натискання на картку документа в застосунку. Ви можете відсканувати їх за допомогою спеціальних зчитувачів, сканера QR-кодів у Дії або ввести 13-значний код. Коди не містять ніякої персональної інформації, вони одноразові та діють протягом 3 хвилин. 

При валідації можна отримувати підтвердження дійсності документа, відповідності ПІБ користувача

 

Пов'язані закони та накази

  1. Податковий кодекс України
  2. Постанова Кабінету Міністрів України “Про реалізацію експериментального проекту щодо застосування відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, та відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у паспорті громадянина України для виїзду за кордон” від 15 квітня 2020 р. №278
  3. Постанова Кабінету Міністрів України "Про облік внутрішньо переміщених осіб" від 1 жовтня 2014 р. № 509
  4. Постанова Кабінету Міністрів України "Про реалізацію експериментального проекту щодо застосування відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, та інформації про зареєстроване місце проживання, що є у володінні та розпорядженні Державної міграційної служби" від 23 вересня 2020 р. № 911
  5. Постанова Кабінету Міністрів України “Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг” від 04 грудня 2019 р. № 1137

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь