День Державного Герба на логопедичних заняттях в Козаче-Лагерських та Славненському закладах освіти
Герб - це знак, своєрідний ключ до історії сім'ї, міста, національного утворення держави. Це пам'ятка духовної культури. У гербі у вигляді знаків втілюються реальні події, суспільні явища, ідеологія та світосприймання.
Герб України - символічний знак Держави, символ влади. Золотий тризуб на блакитному тлі затверджений Верховною Радою України 19 лютого 1992 р. як державний знак - Герб самостійної незалежної держави України. Що ж означає тризуб? По-різному тлумачать цей знак історики. Одні вважають його зображенням церковного світильника, корогви, церковного порталу, якоря; решта - зображенням голуба, шолома, двосічної сокири або верхівки скіпетра.
З метою виховання патріотичних почуттів, поваги до символів Української держави, вчителем-логопедом Шевчик Наталією Василівною на заняттях були проведені розвиваючі ігри.
Діткам дуже сподобалась гра «Виклади герб України», виготовлена з нестандартного матеріалу (кришки від пластикових пляшок), мета якої - розвиток дрібної моторики і тактильної чутливості; формування навички самостійно розкладати по схемі; розвиток мислення, пам'ять, уяву і творчість дітей.
Здобувачі освіти із захопленням виконували вправу «Обведи обома руками ТРИЗУБ». Ця кінезіологічна вправа допомагає розвинути почуття симетрії, знизити тривожність, прискорити процес корекції дисграфії, дислексії, розвитку мовлення. Будь-які вправи, які виконуються і лівою, і правою рукою, сприяють зміцненню нейронних зв'язків і створенню нових.
Пазл «Тризуб» – це цікава розвиваюча і повчальна гра, яка вимагає посидючості, акуратності, терпіння і уважності. Збираючи картину, дитина пізнає зв`язки між частиною і цілим, розвиває логічне мислення і дрібну моторику рук. Щоб зібрати достатньо складний пазл, потрібно добре володіти просторовими характеристиками і уявою, здатністю перевертати картинку в умі, умінням знайти потрібний фрагмент. Оскільки пазл складається з достатньо дрібних деталей, необхідність співвідносити частини предметів, управлятися з маленькими частинами картинки розвиває моторику пальців і руку.
З усіма завданнями дітки справились на відмінно.